Quick jump to page content
Main Navigation
Main Content
Sidebar
Anmelden
Username
Password
Forgot your password?
Keep me logged in
Login
Register
Register
Login
de
en
Show main menu
Zeitschrift für Hochschulentwicklung (Journal for Higher Education Development)
Announcements
Current
Archives
About us
Print
Imprint
Home
Archives
Vol. 15 No. 2 (2020): Forschendes Lernen im Spannungsfeld von Wissenschaftsorientierung und Berufsbezug
Artikel
Editorial
Main Article Content
Editorial
PDF (Deutsch)
Ansehen
Herunterladen
Article Details
Most read articles by the same author(s)
Falk Scheidig, Peter Tremp,
The relevance of teaching awards for award winners and their contribution to faculty development – Findings of the Swiss teaching award study
,
Zeitschrift für Hochschulentwicklung (Journal for Higher Education Development): Vol. 15 No. 4 (2020): Promoting educational development, rewarding excellence in teaching
Gabi Reinmann, Peter Tremp,
Editorial
,
Zeitschrift für Hochschulentwicklung (Journal for Higher Education Development): Vol. 15 No. 4 (2020): Promoting educational development, rewarding excellence in teaching
Harald A. Mieg,
Forms of Research within Strategies for Implementing Undergraduate Research
,
Zeitschrift für Hochschulentwicklung (Journal for Higher Education Development): Vol. 14 No. 1 (2019): Ausgewählte Themen der Hochschulentwicklung
Peter Tremp,
A Panel as Encouragement of Reform Processes of Curricula
,
Zeitschrift für Hochschulentwicklung (Journal for Higher Education Development): Jg.3/Nr.4
Peter Tremp, Markus Weil,
Pilot projects as stimuli for teaching development – On the digitisation projects at Austria‘s public universities from 2020 to 2024
,
Zeitschrift für Hochschulentwicklung (Journal for Higher Education Development): Vol. 18 No. Sonderheft Hochschullehre (2023): Digitalisierung der Hochschullehre – Projekte österreichischer Hochschulen 2020–2024
Ines Langemeyer, Ernst Schraube, Peter Tremp,
Editorial
,
Zeitschrift für Hochschulentwicklung (Journal for Higher Education Development): Vol. 17 No. 3 (2022): Akademische Kultur und Wissenschaftsfreiheit angesichts der Digitalisierung von Lehren und Lernen